20 januari 2006

ex på fult: att säga "vilken snygg jeansbyxa"

Det är en deppig tid men ingen regel utan ett undantag och idag var det jag som var lycklig. Allt har gått så snabbt och bra. Och efter jobbet gick min avdelning till Mosaik och åt och drack och hade det äkta trevligt. Jag är fortfarande helt lång i ansiktet eller vad man säger. Förvånad. Det var så tjejigt. Så sex and the city. Fast så mycket bättre som verkligheten alltid är. Ingen var äckliga Carrie till ex.
När jag kom hem satt min oberäkneliga man och lyssnade på Edvard Persson. Knastrigt. Fint. "Jag har bott vid en landsväg i hela mitt liv, och sett människor komma och gå" och sen nånting gammaldags med "tjärlek".
Och jag hade fått ett mail från en vän som skickat en låt som var så fin så det skar i hjärtat.
Jag älskar mycket.
Sömn
Äkta kul
Musik för mig
gymnasiet
barn
massage, kli, klapp, smek
sol och vår
att nattuggla


aj ö!

W

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag är din oberäkneliga man!
mwahahaha!
vem vet vad jag hittar på härnäst?

1:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home