28 januari 2006

shit manhattan

Okej, jag ska dela med mig av en sjuk nyhet. Owen Wilson datar Jan-Erik Sääfs syster som bor i LA och de planerar att besöka J-E i sommar och han bor I KIRSEBERG!!!! Mitt gamla hood, i ett pittoreskt låghus mittemot min gamla högstadieskola. Jag är chock-lycklig över detta faktum och planerar att köpa mig en sån där liten ihopfällbar campingstol så att jag slipper stå upp hela sommaren. Jag måste stalka honom, jag måste se honom stöva runt i mina gamla kvarter, jag måste erbjuda honom en guidad tur "på backarna" som lokalbefolkningen kallar det ho ho ho och vill han bara lyssna så kan jag berätta en anekdot om varenda hus, varenda buske, varenda lyktstolpe (jag har gått in i typ alla) i hela stadsdelen! Gode Gud, gör så att han vill lyssna! Om han inte har tid kommer jag att bli hysterisk och skrika "I'm a fan!!! I loved you in Shanghai nights and noon and in wedding crashers! 'True love is the soul's recognition of its counterpoint in another!'" Det blir nog en härlig sommar i år.
De senaste dagarna har varit mäkta bra. Jag har druckit och dansat och ätit god mat och haft bra samtal med viktiga människor. Jag känner mig ung. Jag känner mig omtyckt. Jag älskar att känna mig omtyckt, utom av en person som tycker om mig överdrivet mycket. En annan person verka tycka alldeles för mycket om min kille. Det stör mig. Men life is life na na na nana och jag blir alldeles strax bjuden på chili con carne av min läckerhäck till man och sen ska jag och E&E träffas och babbla.

Frid och fröjd

W

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Asså W! ska ej röja din identitet...ärdet sant?! Jag ska fan stalka honom också. Livet växer!!! DET ÄR EXTRAORDINÄRT!!!

12:12 em  
Anonymous Anonym said...

Hej
Jag ser att du har bott i Kirseberg jag håller på skriver att arbeta om området och skulle gärna vilja ha din kommentar om du svarar på dessa frågor så e de jäääte snällt och uppskattas verkligen.......

Vad tyckte du om området när du bodde där ? kändes det tryggt?

Vart brukar ungdomarna i kirseberg "hänga" någonstans ?

Upplevde du att det fanns många olika nationaliteter i området ?

Tack på förhand / Leila
du kan maila svaren till leilish_kan_du@hotmail.com

10:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home