07 oktober 2009

förlorat kontrollen, hittat kille, tappat självförtroendet, återupptäckt privatlivet

spelade mot mig själv idag. hela dan. tio timmar. kom hem, åt två mackor, rasade i säng. somnade med alla lampor tända, alla kläder på. drömde ångestdrömmar om klaff-fel och ett gäng människor som spårlöst försvann från en inspelningsstudio. jag sprang runt i gammal rekvisita och tänkte paranoida tankar. "nån har iscensatt det här, det finns säkert dolda kameror överallt, jag svär att det är en ny hemlig dokusåpa." vaknade klockan elva av att telefonen ringde. det var en liten värdesak som ville säga godnatt. vi småpratade lite om namnförslag till ett radioprogram han kanske ska göra med tre polare. jag föreslår:
"tre gringos, aah aah aah" eller
"hundarna med rösterna" eller
"de tre vite männen"
eller det lite längre men mer ärliga "åsikter uttryckta som sanningar"

vad tycker ni? ring in och rösta. vinn en pin.


ska försöka sova nu. fast jag inte vill. sitter invirad i duntäckte med te och ostmacka i nedsläckt lägenhet. ute blåser det. alla fönster mitt emot är svarta. inte ens tomten är vaken. hackers delight.


/w