26 maj 2006

speedo bloggo

abu! ni måste lova att komma och kolla på oss på Tröls. särskilt på onsdag för då kommer folk från riksteatern och malmöfestivalen och synar mig och emma. och ulf clarén kommer också. han tv-recensenten från sydsvenskan. abu abu, jag är så nervööös. jag undar om jag tappat min komiska talang nångång förra veckan. känns fan så. fan fan. fan!
kom på en sanning om mig själv igår jallafall. jo att jag har megarexi i håret. det kan inte bli för stort! mer volym, puff puff, produkt efter produkt. andra som lider av hår-megarexi är:

hon nyhetsankaret som alla driver med tills hon börjar böla
såna med afro
alla på schlagerfestivalen som har fläkt underifrån
dolly parton

by the way så är Ada väldigt lik Dolly Parton. Jooo, tänk Ada porträtterad av en skämttecknare på Karlsbron i Prag. = Dolly upp i dagen.

Nu ska jag korka upp en flarra vitt och invänta väninnor. sen ska jag till kb och se fight family för tredje gången. detta band detta band detta verkligen band!


/keep it real

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej jag hetter Jonas. Jag tror jag skulle bli tilltalad kanske rentav träffad av denna pjäsen. När kan man beskåda den och var? Jag brukar inte gå på teater men nån gång ska ju va den FÖRSTA! Jag gläds av flöjt, meningsfulla givande samtal och barnslighet. Tack för svaret

10:30 em  
Blogger wendela said...

järnspikar! det är försent. alla föreställningar är spelade, ridån har gått ner, publiken kollar återigen på tv. Synd att du inte fick se. Kul att du ville.
La di la,

/petite aktis

1:08 fm  
Blogger wendela said...

jo att detheterju aktris. med r. som i slarv.

3:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home