04 maj 2006

rep yo set!

Ooouuu. Jag jobbar mycke nu. På kallis, eldar i bastun, står i badkassan, säljer käk och kaffe och läskeblask. Idag serverade jag en man en bakad potatis på uteserveringen. Han hade glömt ta med sig bestick ut så jag sa: jag kan hämta åt dig, sitt du. Jag gick till bestickstället och när jag vände mig om stod mannen där. Han tog besticken och ba: tack så mycket MEN JAG ÄR INTE HANDIKAPPAD. Jag ba: jo, du är nog lite handikappad, i huvet. Fast jag sa det när han var ute på terassen igen så han hörde mig inte. It's a shame it's a shame it's a damn shame. Annars är det ljuvligt att jobba i ett k-märkt hus ute på havet. Igår slutade jag kl 13 och gick sen ut och solade, bastade, badade. Slumrade på varm brygga. Bedrev lite lovemaking med solen. Allt var extra fint. Och så ska det visst förbli! Enligt prognoser ska solen knula oss i dagarna fem. I'm horney!
I måndags blev Einsteins fotade av en kille som heter Palle. Vi ska göra en affisch! Håll utkik efter den på stan och boka för allt i världen inte upp er den 31/5, 1/6 eller 2/6 för då spelar vi på tröls. Kostar bara 40. Mycket mycket kul.

sar vi.

wen the fucking della