16 maj 2006

bjud mig inte på ditt kalas, jag spyr

My god det har varit många kalas den senaste tiden. Alla fyller ju år nu ju. I fredags var jag på Malins f-dagsfest och sen grekernas f-dagsfest och i lördags var jag på johans f-dagsfest och sen på fredriks f-dagsfest och en minut över tolv fyllde jag själv år. jag var på mitt bästa partyhumör på lördagen men jag drack för många groggar och tycktes fylla 16 inte 26. Ett tag var jag ute på en gård och rumlade. Det ringde oupphörligt i mina öron så jag trodde jag hade fått tinnitus. När jag gick tillbaka in i lokalen slutade det ringa. Dagen efter pratade jag med Emma om kvällen. Jag ba: shit, jag fick typ tinnitus igår. Hon ba: Nej, det var ett larm! Hon hade sagt det till mig 3 ggr ute på gården men jag ville visst inte höra på det örat. Hur som , jag kräktes hela vägen hem, däckade kl halv två, var mycket miserabel. På morgonen blev jag firad av hans med pizza-frukost på sängen. Sen gick vi till mams och paps och åt riktigt god mat. Jag mottog värdefulla presenter.
*ett par jeans (acne - min debut. skadligt snäva, dödligt snygga)
*ett mah jong-spel från kina (vackert, "äkta")
*Donald J. Trumps bok "Så blir du rik" (diss från min morbror)
* en dag med min moders- och fadersgestalt, jag bestämmer vad när hur
* ben och bikini-vaxning (inför Den Förljugna Säsongen)
* rosor och vin (från min bästis kille, sicken hyfs!!!)(1)
* en bok som verkar tråkig
* ett scrabbel-spel till the precious
* väldoftande bodylotion

På kvällen kom det hit lite folk. Vi lyssnade på roliga låtar. De roligaste stod las Palmas för. Lyssna på dom för fan. Bästa låten handlar om en kille som dödade ett gäng barn på ett läger för några år sedan. Han var ledaren från helvetet så alla barnen dog. Kunde vara en kul låt att ta med till kollo i sommar.

Jag såg en dokumentär om korta människor på tv 3 idag. Dom var dvärgar fast med vanliga proportioner. En sextonårig tjej vägde typ 7 kilo och var kortare än sin åtta månader gamla kusin. Efter programmet fick jag den där dåliga samvetslåten på hjärnan, "vem har sagt att just du ska ha hörsel och syn, höra vågorna skvalpa och kunna sjuungaa". Så länge skutan kan gå kanske den heter. Jobbiga låt.

Nu ska det här regalskeppet lägga till i sängen. Med blandade känslor.

/wende land i sikte!