25 september 2006

IMPETIGO, inte ett kex direkt

Alltså jag måste byta umgänge. För några veckor sedan blev jag smittad med skabb och nu vetefan om jag inte håller på att få svinkoppor! Helt ärligt, det är 2006 och jag är en fräsch tjej med god hygien som betackar mig från äckliga medeltidssjukdomar! jag vet vem smittospridaren är men jag avslöjar inte hans identitet utan hoppas att även andra drabbas så att jag slipper vara den enda med öppna variga sår i ansiktet. Fy för den lede så jäla nasty. För övrigt har jag tillbringat helgen i hufudstaden. riksteatern hade stor dag för alla arrangörer ute i landet så vi spelade lite monika och filippa för typ 300 marimekko-klädda kulturtanter. det var kul för dom skrattade och applåderade och beställde showen. bra bra bra. idag fyller jordens bästa tjej år och jag ska ut och fira na. med drinkar och klang och jubel och presenter såsom knallrött läppestift, jepp, sexi sexi.

men först ska jag träna mycket på att stå på händerna.
men först ska jag äta
men först ska jag sluta skriva

bä bä wendelamm