04 september 2006

flyttar

Hey yo, har ni sett att det står coffe for real på seven elevens kaffemuggar? Ändå töntigt. igår flyttade Halsen till en egen lägenhet. Numera bor han i ett kollektiv på sofielund. Alla hans roomies är freaks. Det första den ena sa var: hej, jag har en kronisk sjukdom som heter psykos. Den andra sa: hej, du får inte ha ost i kylskåpet. Den tredje är manisk och den fjärde är transexuell och lider av klaustrofobi. Och nu bor alltså Hans där också. Jag vill inte hälsa på. Det är tomt och sorgligt utan honom men samtidigt skönt. Kommer nog att bli lite mer aktiv, få saker gjorda. Om det nu betyder nåt. Vi får se. Imorgon ska jag spela in en ny sketch i tv. Den här gången får Filippa Bark vara med. Jag är glad men rädd. Ni fattar.
Jag har funderat på att flytta och fick tips av en vän om en ledig lägenhet på rosengård. En femma, skitfin och stor. Kolla in:

Matsal in spe



















Sovrum in spe













Kök in spe


















Gård in spe











djö!

Wendla

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

När är inflyttningsfesten?
Jag kommer for real!!!

4:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home