14 juni 2006

läst på gubbes t-shirt: "I have candy" BLÄ!

hej min blogg. skuld och skam för att jag inte skrivit på länge. Har varit ganska upptagen. Jag är s.a.s. fångad av en stormvind. Sant. Idag åker jag till hultan och sen börjar kollo. Dessutom är Filippa Bark prao-elev på ett program i P3 och hon ska säga saker om allt möjligt så det måste jag ju hitta på och spela in. men allt är kul! Sommaren förför mig å det grövsta.
Lyssna på programmet förresten, måndagar klockan 16-18. jag tror det kommer bli bra, kul, duktigt osv. hela sommaren. nu måste jag packa. ska bli döskönt att slippa sova i sovsäck i tält haha, får dela rum med emma och säng och lakan hahah älskar artistlivet.

kyss till alla rara!

Wendela

värsta namnen på könsorganen är och förblir
åderpåle och skäggbiff. hihihi. äckligt och kittlande på samma gång.

3 Comments:

Blogger l.t. fisk said...

Fantastiskt. Jag hörde dig först på radio. Sen såg jag dig i teve. Mycket roligt. Mycket mycket rolig. Det känns som en tanke att jag skriver under rubriken: "läst på gubbes t-shirt:"I have candy" Blä!" Men det var det inte. Jag har ingen sådan t-shirt.

12:09 em  
Anonymous Anonym said...

Wendela. Du är fräck. Du är tuff. I like. Din humor passar min kräsna smak nåt enormt! Bara därför tänker jag skriva ett inlägg om dig i min blogg, höhö. Du ska få alla mina 11 (!) besökare!!!!
Äsch, det var så lite.

8:57 em  
Anonymous Anonym said...

Tänk om du hette Wendela. Du verkar heta Sissela. Men jag gillar ju Filippa. Det är nåt med namn med tre stavelser...konstigt.

9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home