26 oktober 2006

sova på maten

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

ruskige rupert var igång i helgen... tyvärr så glömde resten av festen att det var halloweentema så där stod jag liksom med mitt översminkade fejs och sönderrivna kläder... resten bara glodde. fan va snygg jag va!!

12:44 em  
Blogger wendela said...

heeej! kul att rupert lever rövare även i stan. du kommer väl på återträffen? jo du kommer. du kommer alltid. själv är jag full nu men jag kommer också. det är ju inte förrän i december. försökte läsa på din sida men allt är för smått. kan du skriva lite större? hoppas ditt liv är ljuvligt.

kram

/vad det nu vad jag hette

1:58 fm  
Blogger wendela said...

ha ha "vad det nu vad" vad? jaaa, vad.

var
ska det va
d

ha hej ut

1:59 fm  
Blogger wendela said...

nä jag är inte klok! eller jo men full och dum i huvet. men ändå: alav me! klart det ska vara VAD

tjohoo, livet är så litet ibland, bara en bokstav
/knytt

2:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home