30 mars 2006

take my hand (and give me your beer)

En ung otippad alkis glömde varor från bolaget hos oss. Samliga med minst 7% innehåll. Av alkohol alltså. Fatta mamma. Jag och han har skonat alkisen från ytterligare leverskador. Vicket jäla välgörenhetsträsk man hamnat i. en onsdag. lillelördag. alla mina vänner är ute och roar sig och här sitter jag med min falska hälft och utför charitywork. Sju komma tvåor! Heavy shit no shit. Lyssnar på asskön musik. Har en slags musikens motsvarighet till O Wilde i London som mailar låtar då och då och dom är så highclass! Dandystuff! Nu är det "the morning of our lives". Jäla fin. han skicka den till mig när jag var knäckt. Jäla fint. Och texten då. Just det: jäligt fiiin. Jag har funderat på en massa djupa saker idag men jag behåller dem för mig själv.


Men till er som har läst senaste nr av Elle: visst är det en TIDNING SOM SUGER SATANS KUK?
bara så vi är överrens?

Kyss

/SIDA