13 mars 2006

björn kjellman är en smilfink, carola är för brun

Resumé:
I fredags drack jag gin och tonic och vin och öl och och tequila och pratade skit om några och pratade ut med andra och tog mig in på Crush och gick hem efter fem minuter och slamrade in en frys-pizza i ugnen och hällde mozzarella i strupen och släppte ut mitt ganska långa hår och virade in mig i täcket och passed out med alla kläderna på.
I lördags gjorde jag inget.
I söndags tränade jag akrobatik i fyra timmar och åkte på golvet i en bil till bokskogen och gick i bokskogen och åkte hem på ett säte från bokskogen och handlade ingredienser och lagade hamburgare med Hals och åt och åååhh och såg två avsnitt simpsons med efterrätten som var apelsin och banan med grädde och mörk choklad och iiiihhh och sen kom nu.
Summa: sprit e skit. Mat e underbart. Bokskogen ligger inte i malmö.

Känslorna? Talar vi om nån annan dag.

/W