14 februari 2006

om knark och spark

Gudars skymning mitt liv mitt liv mitt verkligen liv. I helgen testade jag amfetamin för första gången och pratade så intensivt att jag fortfarande är torr i munnen. Somnade halv åtta på söndagsmorgonen. Blev förkyld. På måndagen (idag) fick jag sparken från jobbet. Huja! Snurrigt konstigt lite pirrigt kul. Nytt. Jag var lite ledsen en stund på eftermiddan precis när stor och lillchefen haft sitt "du är tyvärr avskedad" snack. Det var som om en pojkvän jag inte var kär i gjorde slut med mig helt utan förvarning och trots att jag tänkt göra slut varje dag sen vi blev ihop blev jag ändå ledsen över att han inte ville ha mig. Så kändes det. Cirka. De sa att de inte tycker att jag inte brinner tillräckligt mycket för att sälja kläder. Och det har dom ju rätt i. Jag trodde bara inte att det märktes. Dom sa lycka till med teatern. Dom var ändå snälla. Om två veckor är jag fri. Jag tror att det blir bäst för alla i hela världen att jag slutar på zara.
min anglofila vän emelajn berättade att bowling (stavat annorlunda men jag vet inte hur) betyder typ tjura eller klaga eller nåt. Det förklarar den där texten som jag hånade. Pinit on me.
Okej, summan av idag:
fått sparken
har -37 kr på kontot
är förkyld
min fuckmobil är sönder och ska lagas i två veckor
mitt hem är fult
jag prenumererar på en rassetidning som heter sydsvenskan

Men ändå vill jag inte dö.
Jag vill dricka te.
Och kolla på konståkning.
Mmm... te och konståkning.

wen de la win

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

sa ju det! samsung sucks! gött att du slipper jobbet i alla fall. fast du borde genomföra en välplanerad hämndaktion om tre månader, för då är deras rutiner likadana men du blir inte huvudmisstänkt direkt.

1:52 em  
Anonymous Anonym said...

he he he he he hej hej he hj hej, knark är farligt,/ c

och oglammigt i malmö, om man ska ta nåt tycker jag kokain, mer glammigt, men det har jag iofs heller aldrig testat,men intuitvt verkar det som en glamourösare drog.

11:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Näää, amfetamin och ett glas vin är bättre om man vill vara riktigt fin.

3:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home