26 februari 2006

mad about mads

Hej hur mår du? jag mår bra. Idag har jag ätit tre ägg. Jag älskar ägg men jag blir liksom hård i magen av dem. Och fisig såklart men det behöver man ju inte nämna. Ett ägg är en cell. Det är skitäckligt att tänka på det. Gör inte det. Vad mer? Det har varit riktigt fint väder. Jag har promenerat i rask takt. Jag har pratat om ditt och datt. Jag har druckit kaffe och blivit bländad och älskat alltihop. Vad ännu mer? Jag har sett Pusher ett och två och blivit djupt imponerad av manus regi och skådespeleri men djupt anti crack och tjack och heroin. MEN JAG VILL LIGGA MED MADS!!!! Om jag inte var ihop med självaste paradiset hade jag åååh jag vet inte. Tänkt jättemycket på Mads. För nåt annat hade väl inte varit möjligt? Han är typ minst 40 och har säkert en underbar kone som han har det helt vilt fett med. Jag vill se pusher tre också, den lär handla om Milo. Milo pratar på ett väldigt speciellt sätt, man vill gärna härma honom, men det är svårt. Juggedanska typ. Jättesvårt.
På onsdag ska jag se I alperna på lunds stadsteater. Niki som gick i min klass på gymnasiet är med och Josefin som gick i klassen under. Jag dör av spänning. Jag har inte sett dem på scen sen vi gick i skolan. De är skådespelerskor nu. Och jag är publik. Hi hi. Bu hu. Jag undrar var min kurva vände. Det gick ju bra för mig ett tag. Jag var duktig i skolan och fick en roll i en stor pjäs på Intiman och sen gick jag på fridhem och sen på cirkusskola och sen hände något. Jag gled av min räkmacka. Hamnade på möllans smutsiga trottoarer och har inte lyckats glida en enda tum de senaste tre åren. Attans fuckface. Jag är förvirrad.
Längst in i mig tror jag fortfarande att jag kommer att lyckas någon dag.
Jag undrar bara hur länge till jag måste vänta?


snus

/w