09 mars 2006

invandrare förlänger mitt liv

Varje gång man skrattar plussar man ju på sin livslängd med tja en dag kanske, en vecka om det är ett riktigt asgarv. Obs! Detta är förmodligen inte sant. Men det är sant att de roligaste butiksnamnen i Malmö är:
europ livs-a
sv 1 livs (säljer bara deos?)
Hyr motion

Jag vet att jag tjatar om Brokeback mountain men det är faktiskt inte bara jag som hängt upp mig.
Kolla själv!

Slutligen: skriv gärna ned lite om dig själv på ett A4-papper och skicka det till mig. Jag undrar hur du mår egentligen.

/Wendela eller "Varm andedräkt på frusna fingrar"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag frågade om det var "europa livs", med "livs" instucket innan men tydligen tänkte jag lite för långt (eller snett)Det är bara för att inte ta fel på detta "europ livs":et och det andra, europ livs-b. Båda ville uppenbarligen ha "europ livs" så jävla gärna, och det kan man ju förstå.

5:07 em  
Blogger wendela said...

Ja det kan man ju förstå "????" Jag ringde sv 1-livs och frågade hur de tänkte när de döpte sin affär. Förklaring: det var bara för att man inte skulle blanda ihop deras sv-livs med något annat sv-livs. Så därför la de till en etta. Och på så vis kom deras affär att heta svett-livs.
Det är ingen kul historia men den är ändå inte sann så kvitt samma.

/Baserad på en sann historia

11:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home