01 november 2006

I hate the sky

hej, ny dag är nu kväll, slut snart ny dag.

jo jag kom på hur coolt det är att förklaringen till varför vi heter einsteins kvinnor kommit nu, tre år efter namnets uppkomst. många har undrat varför vi heter så konstigt och vi har inte kunnat svara men nu vet vi.
om man översätter vår kvarett till kändisar blir vi
tre kvinnor och
albert einstein
= einsteins kvinnor
sant!
jag älskar verkligheten.

idag har jag vistats utomhus orimligt mycket. hela dagen har handlat om skräck-vädret och jag menar allvar när jag kräver undantagstillstånd för dagar som denna. upphäv alla plikter, skydda kvinnor och barn (med hjälp av te och kakor) och om någon stackare ändå måste ut och bli piskad i ansiktet av snö-is borde han/hon få fet ersättning från brottsofferfonden.

javel
farvel

dåligt väder kan suga min kuk

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

halla wendy.

måste dela med mig av det sjukaste nånsin:


http://www.break.com/games/pick_a_number.html


don't freak out on me


/h

3:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home