01 november 2006

moget

hej jag är full and i love myself och jag kan återigen skriva! min tillfälliga analfabetism har släppt och ersatts av fumlighet vid tangentbordet. hopps i dopps. idag hörde jag ett skämt på oslipat: jag är rädd för så mycke, rädd att få adhd till exempel. så jag äter amfetamin i förebyggande syfte. ganska kul kan jag nog ändå tycka. som att.. jag vet inte. borde kanske kommit på nåt men jag är inte ståuppare jag roar folk med lyteskomik. och det går inte att skriva. ha! jagser skitroligt ut just nu, är ballögd och halt, nä passgångare och jag har byxor på huvet. ha! jag dör av mig själv.
igår ringde dom och ville att jag skulle spela huvudrollen i nästa års julkalender. jag sa: vänta. sen klöste jag något en lång stund sen sa jag: jag kan inte.är upptagen. ska spela tejatår i sverige hela våren. sorry men kul att ni ringde. kul att ni håller på. lycka till i framtiden.
varför måste allt hända samtifditgt? sa jag att jag kunde stava? jag höll ljugekors.

nä ni.
det roligaste sen sist är www.myheritage.com man lägger upp ett foto av sig själv som analyseras och sen får man veta vilken kändis man liknar. Jag = ally mcbeal! en vimsig anorektiker! glädje är för otillräckligt, eufori är känslan som jag numera campar i. Det ballaste är dock resultatet av min humorgrupp enisteins kvinnor. vi är två killar två tjejer. simon blev nån kvinnlig supermodell, emma blev en asiat, jag blev ally och jesper blev självaste albert einstein. ball ja! balja!
nä nu ni,
sova sova sova säng säng säng
kärlek i form av sås till alla som känner sig som kolhydraten i maten


off

Wendelala land

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

sillen havets skräck eller nåt. ja men klart jag kommer, trillar alltid dit på nån höger eller vänster. nu ska jag iväg och träna och spana lite på gymet ;) sov gott

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Ciao!

Hur mår coolaste tjejen i Malmö? Sitter i skolan och har det tråkigt, kollade in Filippa på svt, hah.. Coolt!

Hälsningar från England och hoppas ni fått era kort. Vi har inte fått våra ännu, kan hända att jag satte dem i fel postlucka!?

Le Arch

8:24 em  
Blogger wendela said...

Hej du!
Gud vad glad jag blir att du hittat hit och sett Filippa och postat korten! (fast dom har inte kommit fram än)
Det var skitroligt att träffas, hälsa dom andra det också. Och hör av er igen om ni planerar ett återbesök, det finns mer sevärd arkitektur i malmö än etagé. (privé, crown, dragans)

lärde mig en finsk fras i spanien en gång, fattar du detta?:

me halu tanssia su kansa!

Kram

la sill

9:08 em  
Anonymous Anonym said...

Ooooh, jag har säkert satt korten i fel postlåda, äsch då!!

Jag tror att jag såg Malmös bästa arkitektur redan, hah!

Jag föstår bra din finska, tuuft! Vet du vad det betyder?

Le Arch

9:46 em  
Blogger wendela said...

typ "jag vill dansa folkdans med dig" eller?

10:09 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vill dansa med dig...

De där postkorten stör mig! Jag tror att Danskarna blev avundsjuka och skickade dem åt sig själva!! Damn those Danes!

Arch

10:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home