18 maj 2007

kvällens clou - mitt posse

hahaha, jag har lärt mig två nya ord i veckan. eller jag har lärt mig vad clou betyder, vad posse är har jag fortfarande bara en amatörmässig aning om. jag skäms lite över mig själv nu.
bra och dåliga saker huller om buller. han som aldrig kom har bett om ursäkt - bra sak. jag är utarbetad och svimmade igår när jag tränade - dålig sak. jag tycker om folk och folk tycker om mig - tveklöst bra sak. jag känner mig ändå ensam - tidlöst trist sak. jag bjuder på fest ikväll - klassiskt kul sak.
slutar rabblandet här. man kan ju hålla på hur länge som helst.

idag ska jag i tur och ordning:
hämta min cykel på stationen
skriva sista filippasketchen till robins
ha ett viktigt möte
ha ett nytt viktigt möte
ha ett viktigt möte till
köpa mat
laga mat
kyla dryck
ful-städa
bli skitsnygg
öppna dörren och säga "heeeeeeej!" upprepade gånger
låta fyllan vaddera ömtåliga sår

/weekendela

10 Comments:

Blogger Unknown said...

Okej, ska du inte göra Flilippa mer. eller är det bara sissta för säsongen?

3:39 em  
Anonymous Anonym said...

Sissela. Har nu sträckläst din blogg och lord almighty är jag betagen. Du är en sån person man önskar att man kände. Men jag antar att jag får hålla till gogo med mina mediokra, genomspritade finkelbuddies. Men de är rätt bra att ha de med... kram

6:07 em  
Anonymous Anonym said...

gogo? kanske skulle det va godo.

Fred ut

6:07 em  
Anonymous Anonym said...

grymt bra, eller kanske vidervädrigt bra. Kommer att sakna Filippa...
/Mackan

12:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh shit vad Filippa var grym den här veckan! Så himla bra jobbat av dig! Vidervärdrig...ja du e helt enkelt klockren!

12:16 fm  
Blogger Dirk Diggler said...

Längesen man skrev nått här.
Asgarvade åt sexsketchen, så jävla bra. Hoppas du hämtar upp dig efter den grymma dumpningen. Ånger för att jag hade biljetter till Södra men min "flickvän" ville inte gå. Hade gärna sett det. Kram på sig.

2:05 em  
Anonymous Anonym said...

Visste du att... Sissela är nominerad till månadens Malmö/Lundabo av tidningen City?

Visste du att... du kan rösta på henne genom att skicka ett Sms med texten City (mellanslag) månadens (mellanslag)3 Till 72580 senast den 21 maj.

Kostar 5 kr, men det kan det väl vara värt?!

12:31 em  
Blogger wendela said...

ja rösta på mig! vad kan jag vinna? hoppas en t-shirt! eller GULD, det är fint.

wendlan

ps. vad töntig jag är

4:08 em  
Blogger Samuel said...

Vågar inte riktigt läsa mer i din blogg just nu, rädd att bli lite kär. Dum idé att bli kär via internet tror jag, snyft... Hoppas din fest var kul!

5:28 em  
Blogger Asclepius said...

Kan någon vara snäll och förklara vad clou betyder på svenska? Jag fattar det fortfarande inte. Spik på franska.

4:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home