11 april 2007

skånsk cp-humor coming at ya

gabang, she's back!
är egentligen alldeles för trött för att skriva men skulden mot bloggen gör mig sömnlös. yra beskriver mitt liv. och att det håller på att ta livet av mig, mitt liv alltså. lever ju som en madman. igår spelade vi in första robinsavsnittet. jag var dålig. har helt tappat humorn med filippa bark. vet inte vad jag håller på med, sätter på mig glasögonen och imiterar mig själv när jag är Filippa. fattar nån vad jag menar? men alltså jag orkar inte bry mig som jag brukade. det har blivit ett kneg, är Filippa nio till fem och nitton till tjugotvå så vem kan klandra mig? men vad kul det var att träffa robins gäster! Bert karlsson och peter magnusson. det var kanske inte så jävla big att träffa bert. tycker inte om att han får så mycket utrymme. men peter magnusson var underbar. vi gick till brogatan efter premiären och sen till etagé och jag drack säkert ett tjog öl. men lycka! på något fint och mystiskt sätt klickade jag och p.
jag grämer mig lite över en grej. igår i programmet hade jag förberett varsin fråga till peter och bert. men Robin glömde mig när det var berts tur. Filippas fråga var: "hur ofta gråter du dig till sömns?" hade så gärna velat fråga bert karlsson det.

shit manhattan. måste sova nu. har ätit godis till kvällsmat. en påskhare, en påse gott och blandat och en ask zoo. påskharen var förutsägbart äcklig. jag vill ha semester men det får jag inte. e.k har kanske en rolig tv-grej på gång. hade möte idag med två producenter. så sjuk känsla att sitta svinbakis på ett fik och höra två snubbar med makt och inflytande vilja göra tv av vår halvtaskiga pilot. men fett! dom gör ju rätt som promotar oss, vi är "ett roligt gäng".

glad pisk. smisk påsk.

wendelove

2 Comments:

Blogger Laban said...

Kan inte släppa att ni svarade i kör när jag träffade er utanför Metro.Haha! Har precis visat gamla Filippa Bark klipp på svt för 8:orna på min skola och de älskade det. Ha det bäst.

10:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Hur stavar man Eurytmics var skitkul tycker jag *fnissa*

Notera att inte jag heller vet hur det stavas

1:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home