28 februari 2007

hejdå februari

jag är trött men speedad. somnade sent igår, spelade zelda tills ögonen började rinna av koncentration. jag emma och kalle var med i morgonpasset imorse, vi berättade om showen, först som monika och filippa och sen som oss själva. första biten gick bäst vilket är bisarrt egentligen, att jag är mer avslappnad i en roll än som mig själv. men jag hatar att vara privatperson. blir typ bimbo. vi var där för att göra reklam för jam allstars men jag vetefan om det vi sa kommer att locka publik. det är störigt för det är en unikt grym föreställning.
nu ska jag utforska söders second hand butiker. min nuvarande garderob är ett skämt. jag har ett par jeans och dom använder jag varje dag. till det en stickad kofta, antingen vit, blå eller svart. hurra. så festligt, så chickt. så fruktansvärt tråkigt.
ikväll är det genrep och sen fest, då ska jag ta mig tusan ha på mig nåt otypiskt, nåt rävigt, nåt djärvt. en röd kofta kanske, hohoho.

kyss alla människobarn

W

note to self: köp klackaskor

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hallå!

Efter lite googling hittade jag hit till din blogg vilket verkade vara enklaste sättet att få kontakt med dig!
(Tack förresten för ett, som vanligt, grymt underhållande filippa bark-nummer på melodifestivalen!)

Hur som helst, jag är på jakt efter roliga tjejer, allstå kvinnliga komiker, att intervjua till min c-uppsats i etnologi som jag just påbörjat arbetet med. Temat är just humor och kön (kvinnor).
Du verkar ha många bollar i luften men kanske ändå har tid och lust att klämma in en intervju nångång under mars när (om) du är i Sthlm?

Jag mailar gärna över lite mer info om uppsatsen och intervjun om du är intresserad.

Ha det fint!

Mvh
Lisa
lisa01.olofsson@student.sh.se

6:43 em  
Anonymous Anonym said...

Hejsan! Vet ej om du läser detta, men vad jag har förstått så är det du som spelar Filippa Bark i Robins. Jag skulle hemskt gärna vilja ha med dig i mitt nya projekt, en pilotfilm som ska spelas in till sommaren. Kan du maila mig med din e-mail adress, eller du har inget intresse av att tjäna lite extra i pengar i sommar? Ett enkelt jobb, anser vi. Vi räknar med en dags pilotinspelning med din medverkan! Hör av dig...

Alexander J: Pransik@hotmail.com

1:56 fm  
Blogger Anders Sjöstedt said...

hey. ni var grymma som fan på jam allstars. great!

9:07 em  
Blogger Sara Ödmark said...

Om du har lust så är du utmanad.

12:45 fm  
Blogger wendela said...

hej saom! har førsøkt skriva till dig på din blogg men det funkar visst inte. vill bara tacka før utmaningen och allt fint du skrivit om mig. jag tror inte jag kommer att lista sex konstiga saker om mig sjælv, før jag kan inte komma på något konstigt som ær intressant. har gjort en del knæppa saker men vågar fan inte skriva ner dem. ingen får veta vilket psycho jag ær. har det fint och fortsætt skriva, du ær kul att læsa.

/wendy

1:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej! Jag är tveksam till om detta verkligen är det bästa sättet att komma i kontakt med dig, men jag gör ett försök.
Jag går tredje året på gymnasiet i Åseda, och min klass ska anordna en temadag den 14:e Februari, med kärlekstema (såklart). Nu letar vi underhållning, och det skulle vara väldigt kul om du och din kompis ville göra det där Kärleksnumret ni gjorde i Folkets Hus här för ett tag sedan. Ni får naturligtvis ersättning.

Jag vill alltså veta, GÖR du sådana här saker? Och hur mycket kostar det? Jag hoppas verkligen att jag får ett svar av dig. Du når mig enklast på min mail, therese.oscarsson@uppvidinge.se eller lunagirl6_6@hotmail.com

Tack på förhand!

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home