29 januari 2007

je

fan vad jag gillar Lalehs november! gör mig svinsentimental. älskar känslor. solen lyser skönt, hoppingivande. jag har träffat Robins redaktionen. det verkar bli en ny säsong i vår och Filippa ska få en liten hörna och agera sidekick typ. hm, kul. en glasögonorm brer ut sig.
vet ni jag måste tipsa om ett nytt kul radioprogram - pang prego - sönd och månd i p3 kl 16 till 18. liv, jesper och simon är med vilket borgar för en ball radiostund.
nu ska jag fixa festkläder till fb för hon ska gå på gala. yes sir, hemligheten stavas melodifestivalen. shit, jag är så rädd tänk om det inte blir bra, det känns dåligt just nu, shit tänk om jag floppar shit. pratade med kristian luuk precis. han var jättesnäll.

innan jag lämnar stan måste jag köpa ett nytt spel till min gameboy. Halsen har lovat hjälpa, han är missionär när det gäller dataspel. ser det som sin uppgift att sprida spelglädje bland folk och fä. kanske blir det ett hederligt Zeldaspel, Halsen föreslår A link to the past eller The minish cap. Hade egentligen vela ha ett hyper hyllat braintrainingspel som heter Brain age, men det finns bara på nintendo ds. typist... är på allvar lite rädd för att bli glömsk. mormor var fett senil innan hon dog. det vill man undvika. fram tills att jag har råd att köpa Brain age och en ds ska jag träna min hjärna genom att lösa korsord. visst, det ger skyhöga pensionärspoäng men wtf, jag löper gärna linan ut med bridgeblandning, handarbete och middagslur. om man ska snacka livsstil är ju pensionärens överlägsen. punkt slut.

nu: ut!

tjut

/wendela

5 Comments:

Blogger Dirk Diggler said...

Så det blir mycket FB i vår alltså.
Nått att se fram emot.
God Luck med MF, det var ingen liten pryl direkt.

7:47 em  
Blogger Dirk Diggler said...

Åh, förresten var den här rätt kul:
http://www.tramsmail.se/fileshow.php?l=6255

8:00 em  
Anonymous Anonym said...

Wow...ska du va med i melodifestivalen? grattis tror jag!
kul att det går bra för dig...och filippa.

6:21 em  
Anonymous Anonym said...

välkommen till stockholm! din sida verkar lite lurig, trodde den var nedlagd för jag har misslyckats komma in på några försök.. jo jag blev l-arkitekt och jag har faktskt lyckats mygla till mig ett jobb som en sådan. fast för tillfället har jag mest hjälpt en psykopatisk arkitekt att förverkliga hans läskiga spindelhus. ibland ångrar man sig att man ger sig in på saker.. sen har jag varit i åre och åkt skidor och imponerats av störtloppsbackarna i vm. hur vågar dom?
mf, grattis!
/joel

6:50 em  
Anonymous Anonym said...

http://afskafprovinsen.wordpress.com/2007/01/30/ret-skal-v%c3%a6re-ret/

P.

10:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home