25 januari 2007

faktiskt ångest

Idag har jag läst tidningen. mycket i mig skrek många gånger nej!
Daniel Fridell gör uppföljare till mitt liv som hund = NEJ
Simpel man dog i simpel stad och lämnade efter sig 80 miljoner kr som går rätt in på arvsfondens bankkonto = nej! jävla skit, varför var jag inte hans enda vän
vårens modefärg är grått = nej nej nej
man dör av vodka-redbull = näää! det är ju det lagliga alternativet till affe
sen minns jag inte mer. frivilligt.

aauu, jag flyttar till stockholm på tisdag. är oredo. påhittat ord? sant innehåll. har en anti-scout-attityd till framtiden. har en hemlighet som ingen får veta förrän på fredag. uuuu. huuuu. ska göra en major grej men har typ fått ryggskott i hjärnan. Kan inte hitta på en endaste rolig tanke, kan inte repa, kan bara känna fladdermössen flaxa i magen. ööööö. jag dör.

fan jag dör.

/dödela

5 Comments:

Blogger Dirk Diggler said...

Ska du flytta te sth på riktigt eller bara tillfälligt? För du vet väl att stockholm har blivit kallt? Ta hand om dig nu, är lite nyfiken på hemligheten.....

12:19 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppsan W, sag lite kul klipp pa u tube och minns att F varit lite intresserad av kroppspraket:

http://www.youtube.com/watch?v=x9YTxff3pHU

Om inte lanken funkar sa hette det Learn to speak Body: tape 5

10:37 em  
Anonymous Anonym said...

Stockholmsnatt.. minus sju. Fel helg att anlända i den här stan måste ju vara lönehelgen i januari. Snö och lort.. och svennar i stora bananklasar överallt.. Inte ens mysigt på söööööööööder..

11:25 em  
Blogger Mirabelle said...

Bruden! Där bor ju jag! När jag inte bor i Korea vill säga, men där bor mitt hjärta, om man räknar bort C såklart... Välkommen att hälsa på i min lilla etta på kungsan.

Kram kram Bella Bulla

8:32 fm  
Blogger wendela said...

barbw: tack för tipset! kul kul. eftersom du känner till F:s redovisning om kroppsspråket måste vi nog känna varandra. ellår?

kram och puss alla rara

/wen

12:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home