07 november 2006

ganska tråkigt men väldigt sant

hej ni. jag var i huvestan i helgen, mycket kul förutom att jag spräckte min budget på en thai-buffé. var skithungrig och började äta utan att kolla prislappen. det kostade tvåhundra. det värsta var att allt var svinstarkt så man smakade inte maten, kunde lika gärna ätit gröt. som straff för den dyra maten åt en i vårt sällskap upp de exotiska blommorna på bordet. sen gick vi ut i slask-stockholm och försökte hitta tillbaka till varandra (hängde med kompisar från förr). Det var fint. Jag lyssnade och berättade och påmindes om att jag är centrum i universum, precis som du.
igår var jag på konsert på kb. ed harcourt spelade men jag gick dit för att en som ska vara med i Jam Allstars (föreställningen som jag ska medverka i) var förband. hon sjöng och spelade ljuvligt vackert. sen började en mullig amerikan spela. han snackade roligt mellan låtarna men musiken var dötråkig. jag trodde att det var han som var ed harcourt och tyckte alla som var där hade dålig smak men little did i know för han var visst också förband. tillslut (efter typ två timmar) kom ed. han var bra! och engelsman. och liten i kroppen. men jättefin röst.

nu ska jag ta mig ett dopp i badkaret.

tjyss

wendela