19 december 2006

"I was on a diet for a month and lost 30 days" /fat lady

Hekt.
Jag har jobbat som fan den senaste veckan. Har spelat in två piloter och spelat tre föreställningar på en mellanstadieskola. Ska filma imorgon också, sen jullov. Fatta behovet! Det har varit kul, trots mycket slit och lite sömn. Fast jag vet inte om piloterna blir särskilt bra. Eller herregud, jag menar min insats. Jag har varit dålig utan att orka förbättra mig. Det är en ny erfarenhet. Alla jag jobbat med har varit bra, särskilt einsteins. emma har en skitrolig karaktär, en svenne med asmycket attityd. hon har en fatsuit på sig och ser ut som kajsa anka. lätt ball. mitt privatliv är huller om buller. jag gjorde slut förra veckan tror jag. sånt ska man inte vara osäker på. tror jag. men H har haft ett äventyr och jag med och nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. vem blir far till mina barn? omg. det konstiga är att jag inte flippat ut än. fast när skulle jag ha hunnit det egentligen? mitt nya hektiska liv rymmer inga känslor. eller så tar jag allt med ro för att det inte är så farligt. på riktigt. det löser sig sa han som sket i vasken.

köpte Hänt bild idag och lite godis och läste och åt i sängen. paris och brittan är bästisar! och lindsay har skurit sig i armlederna. av alla heta just nu är dessa deppigast:
lindsay
tara reid
fru beckham
brangelinas tvångsadoperade barn (han ser sjukt missnöjd ut på alla bilder)

okej alla. nu ska jag slagga.

/trevlig hagga

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

God Jul och Gott nytt år!

Lycka till med allt..!


Le Arch

5:19 em  
Blogger wendela said...

hej du, det var längesedan. gul jul tillbaka. ska du fira i finland? jag önskar dig allt gott, var du än är!
kram
le sill

6:22 em  
Anonymous Anonym said...

Tack!

Jag är i Finland nu. Har haft en super stressig höst termin och det blir bara värre efter julen. Det värsta är att man inte kan ta det lugnt, man blir bara rastlös hela tiden, störande.

Men det är coolt att vara hemma eftersom jag blivit morbror. Man kan sitta i timmar och bara titta på honom. Jag vet inte varför men det ser bara så roligt ut.

Hur har du haft det? Har allting gått bra med Filippa etc.? När skall jag få läsa om dig i The Sunday Times teater section?

Le Arch

8:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home