23 mars 2007

lyxliv

men gud, jag skriver ju aldrig nu før tiden. kænns som internet kommer att glømma bort mig vilken sekund som helst. fruktansvært! jag får typ dåligt samvete før att jag førsummar min plats i cyberspace.
ælskar livet på vægarna. ælskar att spela i små samhællen runt om i sverige. ælskar vår førestællning, den ær så jævla bra! vi hade fest igår efter ett gig i værldens minsta håla: blomstermåla. festen børjade i turnébussen på væg till hotellet i væxjø. vi drack folle och sittdansade till dr alban. tævlade i vem som orkade lyfta tunga saker flest gånger. sen dansade vi i ett hotellrum hela natten, varvat med poker och fylle-akro. jag och erik klarade næstan en balanskonst dær jag står upp och ner i hans hænder. det hær ær det bæsta jobbbet jag haft i hela mitt liv. jag och emma utvecklas hela tiden, varje kvæll højer vi vår nivå ett litet pinnhål. och folk verkar gilla skånsk cp-humor! i´m living the dream faktiskt.
nu ær vi i jønkøping. jag får feta flashbacks till melodifestivalen. jag har varit orolig att jag gjorde bort mig, att min grej søg, før med tanke på hur många som såg det har det varit ganska tyst. fast nu har jag slæppt det. det var en piss i mississippi egentligen. har kommit på att jag mest bryr mig om mina egna åsiker, om jag ær nøjd spelar det inte så stor roll vad folk tycker.

det hær visste ni inte att jag tænker på:

jag vill ha mjukare och mer løst sittande klæder.

jag har en återkommande drøm att min næsa skadas på olika sætt och att jag blir tvungen att operera den och efter operationen ær den så jævla snygg. konklusion: jag hatar min næsa och vill gøra om den men ær emot skønhetsoperationer och har dærfør hittat på ett sætt att førbættra den som ær førsvarbart. jag skæms øver den hær drømmen. men faktum kvarstår: næshat!

jag gjorde ett misstag nær jag satsade på den praktiska kærleken istællet før den odødliga.

om jag fick leva någon annans liv hade jag valt cate blanchetts eller cindy laupers.

fred ut bebisar!

THE wENDela

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

på onsdag ska ja få se dig på inkonst...längtarlängtarlängtar!!!!ska dit med pojkvännen fö å fira hans födelseda - som vi inte kunde fira på hans faktiska födelsedag eftersom jag hade influensa å 40 graders feber. Hur som helst,kvällen på inkonst e min födelsedagspresent till honom, himla bra present om ja får säga det själv! ses på onsda! ps. kul att du har en blogg fressten, gillar den, so please continue!//siska

2:16 em  
Blogger Robert Hayward said...

Hello! Do you remember me? We were friends, like, 10 years ago.

Cool blog! Way better than mine. Your life sounds pretty exciting these days. :)

It would be really cool to catch up sometime. My email address is haywardr@gmail.com.

R

4:52 em  
Anonymous Anonym said...

oj, den sved. jaja. livet går vidare.

7:50 em  
Anonymous Anonym said...

Tyckte jag såg dig på Mooms.

9:30 fm  
Anonymous Anonym said...

LYCKORUS!!!! fy bubblan va ni va duktiga! //siska... [med ett fånigt leende på läpparna]

12:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Håller med Siska. Har inte skrattat så mycket på evigheter. Bra jobbat.

Allt väl.

12:31 em  
Anonymous Anonym said...

men Gud du skriver ju aldrig nuförtin! skriv nåt! hela världen väntar ju...

3:46 em  
Anonymous Anonym said...

Compassion

8:37 em  
Blogger wendela said...

kyss, ni snälla fina som skrivit här. varför känner jag inte er?

artär och vendela

1:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Ingen kärlek är odödlig. Tyvärr. Inte ens din.

5:11 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte "Heaven" var en bra film.

Gøran.

2:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home