11 maj 2007

aj

det är fredag. jag har lagat en utsökt middag, bjuder på fint vin och trevligt sällskap. men min date, min f.d. livskärlek kommer inte. vi sa sju, nu är hon åtta. han har inte hört av sig. camera obscura sjunger på repeat: i´m ready to be heartbroken. mitt lilla hjärta slårt så hårt, jag försöker koncentrera mig på vad som helst men mitt lilla hjärta slår så olycksbådande hårt. han har träffat en ny tjej, en amanda. jag fantiserar om dem. fan. han ska få min middag, mitt goda vin, mitt trevliga sällskap. I HELVETET.

3 Comments:

Blogger Jesper Karlqvist said...

Snacka om taskmört! Men se det från den goda sidan - det blir dubbelt så mycket vin till dig!

10:32 em  
Blogger barbwired said...

kom han??

11:01 fm  
Anonymous Anonym said...

aj. sånt gör ont. hoppas du hade en ok kväll iaf...å att vinet smakade gott! STOR KRAM! //siska

5:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home