24 maj 2007

let go

Hej.
Alla som kommenterar, helt ärligt: SKA VI GIFTA OSS?
Har haft en konstig men fin kväll med den stora kärleken. Vi åt bröd och lyssnade på musik, kollade youtube-klipp och hittade tillbaka till varandra. Fast det var bara för ikväll. Han är inte min längre och kanske är det bra. Herregud. Måste sluta älta mitt kärleksliv här.

Hittade ett filippa-klipp som många nog inte sett. blev video-intervjuad en gång efter ett robinsprogram. ganska avslappnat, ganska kul. kolla den som vill.

http://kax.hd.se/news/index.lasso?news_id=4268&part=shownews.inc&s=news&skip=0

ta-ta

/w

19 Comments:

Blogger Frida said...

Hej!
Jag har oxå en sån blogg.

12:49 fm  
Blogger My Evil Cyborg said...

haha! skitbra klipp! :D Du hade lite svårt att hålla dig för skratt där. Jag läste att idén till Filippa föddes i Skövde - Skoj! Det är där jag pluggar nu :D

Du får berätta mer om vad du gjorde i Skövde när/om du kommer på sommarfesten. Maila mig på sb@bostream.nu om du vill ha mer info om den.

1:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Du och Filippa är det bästa med Robins. Utan dig hade jag nog inte fortsatt följa serien. Kåserierna i Meningen med allt är fortfarande mina Filippafavoriter, men det här klippet är inte långt efter. Du tyckte visst också att "jag tror han kommer ifrån sverige" var roligt. =D

1:46 fm  
Blogger Karin said...

Det är ett mirakel hur du lyckas hålla masken och se sådär härligt och naturligt tappad bakom flötet ut. som sagt tidigare, filippa is fantastic.

10:03 fm  
Blogger carin said...

Hej!

Kan man boka dig?

Carin

2:35 em  
Blogger Qzerxa said...

jag håller med nilsson har hund.. Utan dig hade varken jag eller mina kompisar tittat på Robins, det jag menar är inte att han e dålig, bara det att du är så jäkla bra!! =)

2:47 em  
Anonymous Anonym said...

hahaha så jävla skön, seriöst kan man boka dig eller något? Såå sjukt skön människa du måste vara :)/ Josefin

3:02 em  
Anonymous Anonym said...

"för att han är kompetent och trevlig" åhh. varje gång jag ser dig som filippa vill jag bara se mer och mer. det går inte att få nog av dig.

4:50 em  
Blogger Samuel said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:38 em  
Blogger Samuel said...

Du är så söt, speciellt när du är på väg att börja skratta. Jättekul klipp! Gifter mig gärna med dig!

Sam

5:39 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Jag har en fråga. Ser du verkligen något genom dom där brillorna?
Annars är mitt förslag att du skaffar ett par linser som ger dej dålig syn så att du ser bra när du uppträder :)
I love you!!

10:46 em  
Anonymous Anonym said...

Du är helt underbar. Brukar kolla på klipp med dig ganska ofta. På förfester bla..ta det som en komplimang :P

Så du har kommit över Robin nu. Det var nog lika bra. Han är väl en kvinnokarl och gillar russin ändå så.

10:52 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har bott under en sten i några år. Ser din karaktär för första gången ikväll. Lysande humor. Jag blir avundsjuk på din förmåga att snubbla på orden...

11:26 em  
Anonymous Anonym said...

HUR roligt som helst med klippet du länkade till!! =) Men trist med hjärtesorgen...finns inga ord som kan trösta och den gamla klyschan "tiden läker alla sår" känns väldigt avlägsen (trots att den är väldigt sann). Keep it up, Sissela!!

1:36 em  
Blogger j said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:02 em  
Anonymous Anonym said...

fruktansvärt kul när du nästan började skratta.
- vad mommer rabies-johan ifrån?
- han kommer från sverige
:D

du är bäst.

7:10 em  
Blogger Kengo Biddles said...

Filippa Bark är jätte kul! Ska vi har mer sketch med hon i framtiden? Förhöppningsvis!

5:04 fm  
Anonymous Anonym said...

"- Det är svårt att välja kläder. Det finns en butik som heter Rocco i Malmö som säljer svinfula kläder, men det är jobbigt när expediterna säger att jag passar i det jag provar. Det är ju inte det som är meningen! säger Sissela."

hahaha, jobbigt läge!!

11:02 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! ville bara säga att du är så JÄVLA bra. Kollar på dina klipp flera gånger om dagen och älskar dom. sitter o skrattar tills jag gråter för mig själv, och vi håller alltid på med dina repliker i skolan! keep it up! längtar tills din egen show börjar! take care!

12:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home