12 oktober 2009

jag hatar mig själv och jag vill dö

jag spelar en tjej som har världens sämsta självförtroende så dåligt att jag nu har ännu sämre självförtroende än min karaktär. meta or what.
fy fuck vad pissigt. jag skäms. jag skäms inför kamerateamet, inför regissören, inför svt, inför alla som kommer att se skiten.
hur kunde jag ta på mig så mycket, vad trodde jag?

men okej. det är åtta inspelningsveckor kvar. jag ska inte ge upp. jag ska ge allt jag har, all tid, all energi, och slåss mot min inkompetens OCH mitt dåliga självförtroende och mot alla jävla svårigheter som dyker upp hela jävla tiden.

7 Comments:

Anonymous Index said...

Så dåligt kan det bara inte vara.
Det där med stark självkritik tror jag ofta hänger samman med konstnärliga uttryckare som du.
Jag ska titta på dig och jag kommer att skratta åt dig :-), det gör jag alltid!

Men då får du inte dö, ok?

9:34 em  
Anonymous Tobias said...

Jag vill ändå ha chans på dig.

2:28 em  
Blogger wendela said...

vad snälla ni är. jag vill ha er som smycken. örhängen kanske. som dinglar och glimmar och gör mig gladare och finare.

10:02 em  
Blogger Larsa said...

vill också ha chans på dig :/

Men jag vet i alla fall att det du gör är bra. Som fan.

8:32 em  
Anonymous Pontus said...

I Anneli är fantastiskt. Framförallt är du och ditt skådespeleri fantastiskt. En oerhörd precision. Jag förstår att det måste vara oerhört obehagligt att gå in i den rollen på det sätt du gör, men det är ta mig fan stor konst.

3:12 fm  
Anonymous B.J (not blowjob) said...

Bloggen verkar ganska död, men serien lever i högsta grad. Det blev ju skitbra!

9:42 em  
Anonymous Karin said...

Hej! Hittade bloggen efter att jag sett I anneli, sjukt bra serie! Jag hoppas att den inte tar slut här! Du har sådan talang och timing och serien lyste verkligen upp hösten, på ett smärtsamt och komiskt sätt. Tack!

2:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home