26 maj 2007

rip

ok. mitt sista ält. har varit på svartklubb, sett dom dansa ihop, sett dom hångla. hon hälsade på mig. hade mycket tänder. sa jag var bra på tv. fy tusan. jag är full. måste släppa honom nu for ever. vad taskigt att hångla en meter ifrån mig, ett tydligt statement men fan vad taskigt. vill så gärna skriva om roligare saker om älskade vänner som är så älskvärda och om MIG mitt liv går vidare. måste släppa nu fattar det. finns många som är underbara, som gör mig glad. fokous på dom, på mig. la la la la life goes on.

/w

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kära Sissela,

stackars dig. Honestly, Hans är känslo-mässigt störd. Han är det. Och vet inte hur man kommunicerar, investerar eller utövar kärlek.

11:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Så här ska man göra i en en sådan situation: man säger till sin nya tjej Amanda att, det där är mitt ex som jag levt med i en herrans massa år, hon är ledsen över att jag lämnat henne, utav respekt för hennes känslor så går vi härifrån nu. Att man inte klarar av att fatta ett sådant beslut tyder på att man saknar empati och bara utgår från sig själv. En sån man blir inte en bra pappa.

11:55 fm  
Anonymous Anonym said...

fan vad surt..
blir ledsen nu.

12:18 em  
Anonymous Anonym said...

ja, lyssna på anonym. viss resepekt ska man visa. Nu känner jag varken dig eller han. Men situationen är alldeles för vanligt förekommande. Varför är det så många som inte fattar att man inte beter sig så. "du är bra på tv". Som att det skulle göra saken bättre. Även om det är sant. <3

12:29 em  
Anonymous Anonym said...

När du vaknar idag så kommer du nog ha ont i magen. Jag vet hur det känns, tro mig. Men, tänk såhär, den nya tjejen lever med samma person och måste förhålla sig till det. Alla människor är ju samma på ett sätt. Att han gör det här mot dig betyder att han gör det mot sig själv och mot henne också. Flummigt? Men jag tror det är så. Kärlek är inte exkluderande. Kärlek är något helt annat.

12:39 em  
Anonymous Anonym said...

Det är okej att älta.
Så länge som man behöver.

Det gör ont i mig att läsa att någon annan mår så dåligt.

1:39 em  
Blogger Unknown said...

Alltså, avd är hans problem, jag tycker du ska stå på dig! Du kommer att hitta någon som du vill ha och när han kommer så blir allt bättre. Hoppas det blir snart

2:07 em  
Anonymous Anonym said...

du e så jävla söt!! du kan ju få vem du vill! jag skulle ju nästa till o med kunna bli lesbisk för dig ;)
håll ut!!

5:44 em  
Anonymous Anonym said...

la la how that life goes on.
Bra!
Den tog en stund att fatta:)
Mvh
Desmond & Molly Jones

9:00 em  
Anonymous Anonym said...

Underbara Sissela!! Du är söt och go och värd endast det bästa. Och det kommer, var så säker.

Kom igen! Kämpa! Du har många som älskar dig "out there". Glöm aldrig det.
Många ktamar!!
Peter

3:33 em  
Blogger Dirk Diggler said...

Mitt enda råd är att gråta ur sig tarmarna tills det inte finns mer att gråta ut. Själv gör jag det till nytt sånt här:
http://www.youtube.com/watch?v=W52PP3lYlUs
Simma lugnt!

6:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home