03 juni 2007

la di la

Om gud finns så vet han att jag jobbar. Han vet även att jag varit i stockholm. Och att det var trevligt för mig. Nu är det söndag, jag vaknade nyss. Hade somnat med alla kläderna på, inklusive smink. Låg med telefonen i handen och ett oskickat sms på displayen. TUR att jag somnade. Kollade fotboll igår hos emelajn och drack äkta champagne. göttig kombo. satt på debaser och flummade ett tag. idag måste jag kräkas humor. no problem. jag tycker om mitt liv, trots gråten i halsen.
/w

knyckt från urbandictionary:

ho ho ho - santa's cry, or three prostitutes

knyckt från tjuvlyssnat:

En liten pojke och hans mamma sitter på en tåg. en mycket hårig man i shorts och linne kommer in i vagnen.
Pojken: mamma, varför har den där mannen päls?
Mamman. men schhh!
Pojken (skriker): men varför har han päls?!
(Alla på tåget börjar le, mannen tittar ilsket på ungen)
Pojken: mamma, björnen tittar arg på mig nu

HEJDÅ

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh, vad skönt att höra av dig. Tycker mig se en positiv person bakom bloggen. Underbart! Stå på dig! Har beställt biljetter till mig och sambon till premiären i Höganäs. Behöver en dos Filippa Berg nu. Längtar. Salem är underbar. Sting är fantastisk. Du är ändå bäst!! Många kramar
Peter

4:41 em  
Anonymous Anonym said...

Vad hände?? Jag menar naturligtvis Filippa BARK, hjärnkollaps mm.
Har druckit goda viner hela dagen så det är väl därför. Dålig på namn och det speglar av sig!
Hej å hå
Peter

8:39 em  
Anonymous Anonym said...

äkta champagne.... rysk då eller :)

Kul att se att du verkar börja må lite bättre tjejen. Hoppas du får en underbar vecka.

12:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Sissela. Jobbar sista natten av tre i rad sen är det ledigvecka! Gött. Det gjorde inget att jag inte fick ditt sms inatt, du kan skicka det en annan dag=)
Kommer du till bohuslän i sommar eller? And By the way Where´s my shirt?
Kram //David

1:01 fm  
Blogger Ricard said...

Hur gör jag om jag vill ha ett signerat foto av dig?

6:28 fm  
Blogger Samuel said...

Jag drack också äkta champagne i lördags! Nice...

[samtheclam.blogspot.com]

11:29 em  
Anonymous Anonym said...

Fan vad härligt att se tjejen bakom Filippa. Du skriver skitbra. Fan vad guld. Lycka till! Skriv en bok.

12:57 fm  
Anonymous Anonym said...

one hell of a läsvärd blogg, det här. even bättre efter lite utlandsfrånvaro.

6:59 em  
Blogger Qzerxa said...

dags att uppdatera din blogg Sissela!!

7:14 em  
Blogger plinkus said...

Hur gör man för att komma i kontakt med dig eller bokningsansvarig. Det gäller ett engagemang nu i Juli i Malmö.
Har försökt leta på nätet men inte lyckats. Fick inget konkret svar från SVT heller. Du har väl antagligen min emailadress genom detta inlägg.
Hoppas på någon form av kontakt
Plink

2:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Goldilocks enigma?

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home