01 augusti 2007

sensommarsent

Finally. En sommar fattigare. Eller rikare, hur räknar man sånt? Jag har levt i en buss och i en stor stad, alla saker huller om buller, alla människor nära men aldrig innanför. Det skulle va en göttig sommar och det blev det. From time to time. Satans sol som vägrade skina, jävla regn som föll och föll. Jag har spelat den odiagnostiserade men uppenbart rubbade lilla Filippan i olika städer. Ibland gick det bättre ibland gick det skapligt. Två gånger outstanding. Jag är hum hum hum nöjd. Men jag har druckit för mycket. Legat med för få. Shoppat för mycket och jag är vit som en fiskbuk, idag är det augusti.
Igår åt jag eko-get från tyskland. Jag tror det vankas nya tider.


La la la lav

Sillan

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Äntligen! Du är tillbaka!

3:24 em  
Blogger Dirk Diggler said...

Druckit för mycket, legat med för få stämmer in på mig också.
Men det är ju nu sommaren börjar...

4:16 em  
Blogger Unknown said...

För att citera Gert...

"Äntligen"

Jag började läsa dig alldeles lagom innan senaste inlägget. SOM jag har väntat på fortsättningen. Du är cool!!

10:37 em  
Anonymous Anonym said...

Äntligen är du tillbaka! ;D

9:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad glad jag blev när jag såg att det var uppdaterat! Ett besök om dagen i över en månad, och nu var det nytt att läsa, lovely! :)

12:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Fan .. du är så jävla snygg tösen

10:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home