18 oktober 2009

nån borde säga grattis

igår morse klockan sju kröp han ner i min säng. hade tagit nattbussen från göteborg där han uppträtt och gjort halva sällskapet vansinnigt upprörda med sitt kissa på barn-skämt. andra halvan var unga hippa smarta så dom fattade och skrattade. vi umgicks långsamt hela lördagen. gick en promenad, drack kaffe, hängde hos mig, jag jobbade, han läste, jag lagade mat, han diskade. vi fick besök av ada och åt chunkey monkey ice cream och drack vin. ada gick, vi såg en dokumentär i sängen. vi var så nära varandra. som om vi inte hade hud.
han åkte hem vid lunch. jag har jobbat hela dan.
livet känns viktigare nu. sen jag träffat honom.

okej. nu tillbaka till scen 712

kräm y'all

/we

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Good for you! Lycka till med livet.

12:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home