23 augusti 2007

short but true

La di la. Jag orkar inte tänka ikväll, fingrarna får skriva vad dom vill. Malmöfestivalen puttrar på. Vilket jädrans långkok. Imorgon spelar jag på kulturmanegen kl 23. kan bli kul, kanon, kalkon. man vet aldrig.
på söndag flyttat jag till stockholm. holy christ. jag är inte riktigt redo. jag hade kunnat skriva om så mycket, det händer ju saker hela tiden och tankar snurrar, idéer kläcks. men jag orkar inte. inte just nu. just nu ska det sovas. sovas i min säng.
puss ut slut tjut.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för underhållningen i Parksommar.Vi var på premiären i Höganäs (växlade några ord med dig efteråt) riktigt kul show!
Lycka till med dina nya projekt,
du är verkligen duktig Sissela!!
Och söt!!
/Peter

3:49 em  
Anonymous Anonym said...

Siouxsie & the Banshees:
Face to face.
"You´ll never know"...
(It just came to my brain)

/G

4:24 em  
Anonymous Anonym said...

Det är bra att se du är altidigt här på jorden. Tack för din blog!

3:32 fm  
Blogger Mirijam said...

Grattis till din alldeles egna serie! Ser verkligen fram emot att garva åt dig på tv i höst!

3:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Mer Filippa på tv, det blir ju alldeles underbart
På den här länken pratar vi om Filippa www.alltomtv.se/t58611.html

8:59 em  
Anonymous Anonym said...

Såg precis ett reportage på Landet Runt om dig. Tyvärr såg jag inte hela iof...Rätt roligt o se hur du ser ut när du är "dig själv" :) Hade jag faktiskt aldrig sett förut. Nästan lite synd att ytterliggare en skåning "försvinner" till stockholm, men karriär är karriär o man får väl vara där jobben finns oxå på nå vis. Fast ändå, lycka till såklart!
Förbaskat söt va du oxå, du får lätt en gratissväng i raggarbilen en vacker dag :)

Mvh Jonas
chevellemalibu64@hotmail.com

7:45 em  
Blogger Ricard said...

Tack igen, söt! :D

9:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Hallå Sissela! 15-09.07

Hur går det i Stockholm och på
Upsala stadsteater?

Anxious to know.
Please write...

9:13 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!
Jag är tveksam till om detta är det bästa sättet att komma i kontakt med dig, men jag gör ett försök.
Jag går tredje året på gymnasiet i Åseda, och min klass ska anordna en temadag den 14:e Februari 2008, med kärlekstema såklart. Nu söker vi underhållning, och det vore jättekul om du och din kompis ville komma och göra det där Kärleksnumret ni spelade här i Folkets Hus i våras. Naturligtvis får ni ersättning.

Vad jag vill veta är alltså, GÖR du sådana här saker? Och vad kostar det i så fall?
Du når mig lättast på min mail, therese.oscarsson@hotmail.com eller lunagirl6_6@hotmail.com Jag hoppas du har tid att skicka ett svar!

Tack på förhand //Therese

1:00 em  
Anonymous Anonym said...

En hel månad har vi fått klara oss utan dina inlägg...skriv nu!

10:23 em  
Anonymous Anonym said...

Sissela! Vi vill läsa mer bloggande från dig... :)

5:50 em  
Blogger Unknown said...

Tack för en jättebra föreställning på Upsala stadsteater (18 okt)!
Det var första gången jag var på teater på sedan i mellanstadiet (20 år sedan) och nu kommer jag säkert gå fler gånger framöver. :)

Tack för att du väckte mitt teaterintresse!
//Henrik

8:48 em  
Anonymous Anonym said...

Tja Sissela, vet inte riktigt hur jag kom över din blogg, men den är grymt underhållande, precis som du. Fortsätt med ditt underbara arbete, så fortsätter jag kika in då och då när jag känner att jag behöver ett gott skratt :D

/Ett bra faaaaaaan som heter Anna

12:11 em  
Anonymous Anonym said...

Wendela o Wendela,
a little prayer we sendela:
let this not be the endela.
It's tough to break a trendela,
but take it from a friendela -
your blog we all attendela.
So, please, your plans amendela
and treat us now and thendela...

3:14 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sissela!
Tänkte bara säga att jag verkligen hoppas att du kommer skriva mer här snart... saknar att läsa det du skriver.
Hoppas även att man kan få chansen att byta några ord med dig.

(/Linus

12:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home